Cesta za pohodou

Kdysi jsem někde četla, že dokud se neuzdraví duše,není možné uzdravit ani tělo.Myslím, že je na tom mnoho pravdy. Lidé, kteří onemocněli nějakou vážnou chorobou většinou prodělali v předešlém čase trauma anebo byli vystaveni dlouhodobému stresu. Není to pochopitelně pravidlem. I zde platí rčení o výjimce. Teorií o tom, proč nám tělo přestalo správně fungovat je spousta. Jednou z nich je i ta, že si některá traumata přinášíme
                                    z předchozích životů.
                             Kdo ví, jestli na tom není něco pravdy.

 meditující dívka
Jak uzdravit nemocnou duši.

 Možná by bylo lépe zaměřit se spíše na prevenci nežli na řešení už rozvinutého problému. Řešení je totiž velice jednoduché a v podstatě nic nestojí.

.Velice důležitý je pohyb.A je skoro jedno, jestli jdete anebo běžíte. Při pohybu se totiž spalují látky, které vznikají právě při stresu a povzbudí se mozek k další činnosti. V Číně o tom vědí asi o trochu více, protože prý mají ministři nakázáno, ab denně ušli 10 000 kroků. Ale my to zatím nebudeme přehánět. Leda, že bych nyní komunikovala s nějakým vládním úředníkem.
dívka relaxující po projížďce na kole
Kdo se nechce až tak hýbat anebo třeba ze zdravotních nebo jiných důvodů nemůže, má další možnost.

.Co zkusit jógu?Při správné meditaci se prý překoná falešné ego, které nám znemožňuje cítit se šťastnými. Že to stále ještě není ta správná cesta pro Vás? A co ta nejprostší rada, která dozajista zabere.

. Politujte se a vyplačte se.Slzy vyplaví stresové hormony a bude lépe. A je úplně jedno, jestli jste žena nebo muž. A že chlapi nepláčou? Léty zažitý nesmysl. Tak a teď si otřete oči, nos a stoupněte si k zrcadlu
                                                   a krásněse na sebe usmějte.

Myslím, že Vaše duše pookřála. A nezapomeňte na jednu velice důležitou záležitost při této prevenci. Dostatek odpočinku je důležitý nejen pro
Vaše nitro,
         ale i pro Vaše tělo.

Cesta za pohodou
4 (80%)1